torsdag, september 03, 2009

F.U.C.K.E.D

Blir så less på min kropp.. Less på att den verkar ha ett eget liv!

Har mått illa i flera dagar, haft molvärk i livmodern. Kollade upp när det är meningen att mensjäveln ska komma. Jaha, inte förrän nästa vecka.. Idag upptäcker jag att jag börjat blöda. Men va fan?! I somras kom den 3 veckor för sent och nu en vecka för tidigt! What´s up with that? Kan jag bli regelbunden någon gång?

Så här har det inte varit efter de första två, varför ska det börja krångla efter 3an?

Eller har jag hamnat i klimakteriet?

I söndags lyckades jag även parkera bilen på en stor stenjävel. Den fick bärgas bort från stenen..

Allt går verkligen som det ska just nu!

JAG ÄR JÄVLIGT LESS PÅ ALLT JUST NU!!!!!!!!!!!!!! Och till råga på allt så mår jag fortfarande jävligt illa.

*nu svär jag långa haranger inombords*

Men hoppas att ni som läser mår bra och har det toppen!





Tur att jag har mina små sockertroll som förgyller mina dagar!

Inga kommentarer: