tisdag, februari 09, 2010

Snart ett dregglande psykfall?!

Jag tror att jag snart kommer lägga mig ner i fosterställning, skaka och dreggla helt okontrollerat!

Jag hatar verkligen pendlingen till och från jobbet. FÖR DET FUNKAR JU ALDRIG!

Igår var 3 tåg inställda på morgonen. Och jag stod och väntade i 45 minuter på ersättningsbussen (som inte kom under min tid på stationen). Till slut gav jag upp och gick hem och hämtade bilen. Tog bilen till Hagsätra. Såg att min gamla lägenhet står tom. Hyra den under februari/mars? Ja tack..

Tog t-banan till skanstull och knatade in på jobbet vid 09.15. "Bara" 1½ timme försent!

Idag gick ju tåget till jobbet i tid. Hem, inte alls i tid.

Började med att t-banan inte gick till t-centralen pga en olycka. (Är det så jävla svårt att hålla sig på perrongen? Varför ramla ner på spåret och bli överkörd av tåget? Verkar ju jävligt dumt tycker jag. Om man nu måste ramla ner, gör det för fan inte under rusningstrafik!! ) Gick till centralen från gamla stan.. Bara för att upptäcka att tåget hem är försenat....

Haha.. Ska man skratta eller gråta? Kom hem ca 30 minuter för sent..

Usch.. gnäll, gnäll, gnäll.. Sorry!

Vill ha vår nu! Förhoppningsvis blir inläggen lite roligare och mer positiva då! ;-)

1 kommentar:

Thom sa...

Den dagen SJ lämnar över till någon annan så kanske det kan bli bättre... Kanske.