torsdag, maj 06, 2010

Namn på bebisar!

Eftersom jag är kvinna så innebär det ju att jag sitter och klurar på fina namn till vår kommande bebis.

Min bättre/sämre (bestäm själva) hälft vill inte spåna på namn förrän vi vet vad det är för sort.

Han var likadan när vi väntade Freja. Fast samma dag som vi fick reda på att det var en tjej så fick jag en lista med olika namnförslag! =)

Ge oss gärna namnförslag. Thom vill allra helst ha ett kort namn till vårt barn.

Just nu har jag snöat in på Oden och Nova. Alexander är ett jättefint namn, men det vill inte Thom att vår eventuella son ska heta. Det är ju för lååååångt!

(Och du.. Moster L.. Thom gillade inte Max. Fast han föreslog iofs Mox.. haha! )

4 kommentarer:

Moster L sa...

Nova heter ju oxå en hund :)...
Kille:Anton,Viktor,ivar,julius,mattias,albin,adrian,edvin,otto,artur,elis,glenn,markus, ture ,erik, filip,eskil, axel,david, leo, aron, klas,joel,jesper, dennis,
Tjej: Svea,Agnes,Fanny,julia, frida, ella, tove, ebba,esther, na´nna,linnea, linn, sofia, liv,olivia,vera,vega,tyra, selma,elin, nina, majken,andrea,klara, sara, madicken, vilma,alice,

Yenny sa...

Milliam är ett fint pojknamn. Saga som tjejnamn =)

Viola Vamp sa...

Kille: Thor, Loke, Theo.

Tjej: Fanny, Lenita.

:)

Thom sa...

Ryan