fredag, juni 18, 2010

Längtar...

Idag har jag städat nästan hela nedervåningen. Tvättat fönster och satt upp nya gardiner. Det blev så fint!!

Funderar på att gå iväg till affären med tjejerna och handla hem ingredienser till tårtan. Jag fyller ju år imorgon och då vill jag ha en tårta att smaska på.

Men för övrigt så sitter jag mest och tittar på bilderna på vår pöjk.. Antagligen med ett fånigt leende på läpparna! =)

Jag längtar sååå mycket efter honom!

Det känns ändå konstigt att veta att vi ska få en pojke. Hur var det man gjorde med en sådan liten sak? Känns som att man bara kan det där med tjejer, då mina yngsta är just tjejer!

Och pojknamn.. fan vad svårt!! Har en känsla av att det kommer ta lite längre tid att bestämma sig för ett namn den här gången än när Frejas namn bestämdes.

Alexander är ju ett namn som jag tycker är jättefint, men det tycker ju Thom är alldeles för långt.

Ja ja, time will tell!

1 kommentar:

Moster L sa...

Alex :)
Lucas är jättefint!!!