lördag, augusti 15, 2009

Lördag 090815

Första helgen som vi har vår resurspojke hos oss. Och det går över förväntan!

Igår var barnen ute på gården och lekte ett tag. Idag tog jag 4 utav 5 möjliga barn med mig till hamnen där de lekte i lekparken. Sedan blev det smarrig glass på Café Aktersnurran.

Nu är vi bara hemma och slappar, väntar på att Thom ska komma hem från Eskilstuna. Han har varit iväg på ett politiskt möte..

Har en plan utformad i huvudet, eller ja, jag har ju flera planer, men det är just en specifik som jag tänker allra mest på. Den hoppas jag få sätta i verket när de stora ungarna äntligen har börjat skolan igen. Detta års sommarlov har verkligen känts evighetslång. Men nu är det inte lång tid kvar!!!!

Hoppas att jag hinner klart med min plan innan det är dags att börja jobba igen. I januari är det jobbstart för mig. Då är det Thoms tur att vara föräldraledig med vårt lilla bustroll!

Här undersöker damen sin pappas badvatten.. Skummet han hade i var jättespännande!

Inga kommentarer: