söndag, augusti 09, 2009

Trosa

Igår lämnade jag Thom ensam med alla barn (han hade iofs sällskap av sin syster Camilla och två små vilddjur) och begav mig till Trosa.

Där tillbringade jag några timmar tillsammans med moster Eija och familj. Senare anslöt även moster Leena med familj. Vi åt hemmagjord pizza, drack lite gott och snackade strunt. Jättetrevligt!

Runt halv 9 gick vi ner till Tullhuset för att titta på kusin Jonnys band som skulle uppträda!


Tog även lite bilder på släktingarna, men dessa blev alldeles för mörka för att kunna publiceras här.

Vid 22.15 så sa jag hej då, och gick iväg för att bli hämtad utav Thom. Sa ett extra hej då till mina underbara kusiner Emmy och Fia som nu i augusti åker iväg till USA, där de ska plugga, tävla och träna i ett helt ÅR!!!

Nu imorse när jag tittade på mina fötter så upptäckte jag en hel del blåsor. Men allra värst är nog denna som nästan upptar hela min lilltå..


Tack Eija, Leena, Harry, Emmy, Fia (och Stoffe o Emilia) för en trevlig kväll.. :-)

1 kommentar:

leena sa...

aj aj...vicken blåsa..stackars dig.
tack själv, trevligt-det måste vi göra om