torsdag, oktober 08, 2009

Torsdag 091008

Har inte bloggat på nästan en månad... Tiden och orken och lusten har inte funnits till det!

Så vad har hänt sedan sist då? Inte så jefvla mycket direkt!

Hockeyn har dragit igång, så det glor vi ju på! Emma har börjat på gymnastik, Sebbe på innebandy och Cilla har aikidon och kören. Fullt upp med andra ord.

I tisdags var jag på sekretariatsutbildning, så nu kan jag sitta i sekretariatet på Sebbes hemmamatcher. Det ska bli skoj!

Imorgon ska vi in till stockholm för jag ska till jobbet för lönesamtal. Emma ska till sin pappa så det blir ju utmärkt! Två flugor i en smäll.

På lördag ska jag baka, för på söndag ska vi ha kalas för Freja! Vår lilla bebis fyller 1 år på tisdag. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Alldeles för fort!

Min moster och hennes kille har gått och gift sig, utan att säga något till någon. Shame on you, men grattis för tusan! =)

Sist men inte minst, Joanna fyller 4år idag. Grattis lilla gumman!

1 kommentar:

Moster L sa...

Äntligen uppdaterat :O)