fredag, januari 01, 2010

1 januari 2010

Årets första inlägg!

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Är fortfarande lite fundersam då jag inte vet hur saker och ting kommer bli och det är ingenting jag gillar. Jag vill veta hur det ska vara och så är jag även van vid att bestämma det mesta själv. Och så funkar ju inte livet längre, har ju även Thoms vilja och åsikt att ta hänsyn till.

Fick en laptop utav Thom i onsdags kväll (tack älskling) och tangentbordet är lite mindre än vad jag är van vid, så det kan förekomma lite fler stavfel och lite för få mellanslag mellan orden. =)

Idag har vi haft svärmor, svärfar och två utav deras ungar på besök. Har även sorterat babykläder och rensat i Emmas rum. Badat och ätit middag.

Sitter nu här, i soffan, framför tv:n och har världens abstinens. Men det ger nog med sig så småningom.

Stort grattis till Frida och Micke som ska få tillökning i juli... Skoj skoj!! =)

Nu ska jag försöka titta på en film utan att få världens utbrott av rastlöshet!

1 kommentar:

Fam. Ritzén Norman sa...

Tack tack!!!
KRAM och god fortsättning!