lördag, januari 23, 2010

Ännu en dag..

Är helt mosig i skallen. Sömnen inatt har varit dålig. Fick väl ca 4 timmars sömn totalt.

Känns som att jag befinner mig en bubbla som jag inte kan ta mig ur. En jävligt obehaglig bubbla. Jag vill inte vara i denna bubbla.

Fan!

Frågorna är otroligt många. Svaren otroligt få..

En jobbig tid har jag framför mig. En tid då jag måste rannsaka mitt liv ordentligt. Igen!

Hittade ett gammalt blogginlägg igår, som jag skrivit sommaren 2008 då jag väntade Freja. Det var så huvudet på spiken det jag skrev då... Och mina farhågor besannades. Faaan.. det ville jag inte!

Nu vet jag att min moster, som följer bloggen, blir orolig.. Don´t be!

Ska ta och brygga mig en kopp kaffe och se ifall jag blir lite klarare i skallen.

Apropå skit som händer.. Igår sprack min inte-röka-svit... Nästan 22 dygn blev det!

Men jag tar nya tag när detta impulsköpspaket tar slut. Tror jag..

Only time will tell..

Inga kommentarer: