måndag, mars 22, 2010

DNA-test och idioter...

Idag var det då dags för DNA-test. Kom till familjerätten i tälje vid kvart över 8. Hade tid halv nio.

In och ordna med dna-test. Det gick snabbt.

Muppjäveln hade fått tid till kl 9.15. Satt kvar för att se att det verkligen var han som kom dit och inte någon annan. Litar ju inte ett dugg på det där jävla aset. Jag menar, har han köpt ett körkort i Polen så kan han väl förfalska ett leg och skicka dit någon annan.

Så fort jag såg fanskapet kliva innanför dörren så rann det över för mig! Gick fram till honom, men han bara fortsatte gå och ville inte prata med mig. Blev ju så klart ännu argare och frågade honom hur han hade tänkt sig det hela när han får veta att grabben verkligen är hans. Det fick jag inget svar på, hade iofs inte förväntat mig något svar. Men jag ställde frågan ett par gånger ändå. Han sa bara att han inte ville prata med mig och att han inte är pappa till grabben.

Då sa jag till honom att han är en jävla idiot. Han frågade vad jag sa och jag upprepade det jag sagt. Då säger den "tuffingen" : -Säg det en gång till om du törs!

Hade jag inte varit gravid så hade jag fan sagt det en gång till. Eller nej... hade sagt det 100 gånger till. Men det känns ju lite dumt att riskera något för det asets skull.

När han blir uppropad så går jag med. Då säger han att han inte tänker lämna något DNA-prov om jag ska följa med för "hon bara bråkar med mig". JÄVLA IDIOT!!

Säger till familjerättssekreteraren att det är han och går därifrån. Var så arg så att jag skakade!

Svar på DNA-testet kommer om några veckor. Önskar verkligen att jag haft världens längsta graviditet och att det visar sig att han INTE är far till sonen. Men tyvärr finns det inga andra kandidater till den posten.. Ja, om jag nu inte har haft världens längsta graviditet!

Jag hatar honom så mycket. Skiter fullständigt i allt han gjort mot mig, men allt han gjort min son, ja det förtjänar han ett nackskott för!

Gå och dö, din gamle skitstövel!

1 kommentar:

Viola Vamp sa...

Nämen usch vilken soppa! Jag förstår inte hur han orkar hålla på. Vad vinner han på det liksom...?! :(