lördag, mars 27, 2010

Lördag..

Så skönt det är med lördag! Ah!

Även fast jag fick gå upp första gången kl 05.45 och säga åt ungarna att vara tysta. Vi har ju vår resurspojke här denna helg. Och han & Emma tyckte det var dags att kliva upp så dags. Men det tyckte inte jag!

Freja stökade runt och vid kvart i åtta gav jag upp och gick ner med henne.

Drömde att jag fick en liten tjej till. Hon var jättelik Freja men en bra bit tyngre. Såååå söt! Ska bli kul att se ifall drömmen stämde eller inte. V 18 idag... Det har gått rätt fort faktiskt, även fast jag hellre hade sett att jag var i v 40 nu.

I eftermiddag är det äntligen dags för hockey igen. Det blir ju hockey varje dag! Slutspelshockey ena dagen och kvalseriehockey den andra dagen. Idag är det ju dags för SSK att ta sig an Almtuna. Spännande!

Inga kommentarer: