söndag, mars 14, 2010

Söndag 100314

Jahopp, så var det söndag igen! Jobb imorgon.. Men från och med imorgon arbetar jag endast 80%, så jag kommer kunna vara hemma strax efter 17 på dagarna. Skönt!

Igår så var svägerskan förbi tillsammans med två utav sina barn. Vi fikade och snackade lite strunt. Sedan hade jag tvättstuga varvat med hockey på tv.

Idag kom mamma, mormor och mammas sambo förbi och fikade. Och sedan passade jag på att färga håret så att mina grå hårstrån blev dolda. Färgen blev väldigt mörk. Nästan svart..

Hmm..

V 16 gick jag in i igår. Ultraljud om ca 4 veckor. Det ser jag fram emot. Kände av en liten buff från den lilla/lille igår. Jag svor till när Färjestad gjorde mål, så antingen har vi en bebis som håller med mamma (och resten av gänget) eller så uppskattade h*n inte min svordom!

Inga kommentarer: