söndag, april 04, 2010

100404

Fortfarande dålig.. Jösses! Ser inget slut på det här eländet..

Idag är det ett år sedan Freja döptes! Och med andra ord även ett år sedan jag och Thom förlovade oss! Grattis till oss! ;-)

Idag har jag försökt roa Freja på egen hand medan de övriga åkte till Södertälje för att se matchen. Själv fick jag se matchen på tv, lika bra det för det var en riktig skitmatch!

Att roa Freja har gått rätt bra, trots mitt mående. Hon har varit som en liten ängel nästan hela tiden! Min fina lilla tjej!

Nu är de övriga på väg hem och jag vill inte göra annat än lägga mig i sängen. Som jag mår just nu så förstår jag inte hur jag ska orka jobba i övermorgon. Nåja, jag har en dag kvar att kurera mig på!

Men usch vilken SKIT-påsk det har varit.

1 kommentar:

Viola Vamp sa...

Usch, förstår det, stackars dig! Hoppas att du blev uppassad med avslagen cola och grejer. Är ju fan pest att vara magsjuk.