söndag, augusti 15, 2010

Canal+












Var in igen och tittade på Canal+ hemsida angående säsongskortet för Elitserien 2010/11 men tyckte det såg konstigt ut med endast 2st "säsongskort". Ett där man får Elitserien i ishockey och Allsvensk fotboll. Det andra fick man endast Allsvensk fotboll. Jag som är totalt ointresserad utav fotboll önskar ju ett 3:e alternativ där jag får tillgång till endast Elitserien i ishockey. Därför skickade jag följande fråga till Canal+.

"Jag vill beställa "Säsongskort" för den kommande Elitseriesäsongen i ishockey, men hittar inte någon info om detta mer än combikortet. Jag är inte ett dugg intresserad utav fotboll, jag är endast intresserad utav hockeysäsongen. Kommer det något "Säsongskortet - Elitserien"? "

Svaret:

Det finns dessvärre inte möjlighet att beställa enbart Säsongskortet Elitserien.
Med Vänliga Hälsningar
Kevin - CANAL+ kundtjänst

Följdfråga "Kommer det gå att beställa Säsongskortet Elitserien?"

Inget svar ännu...

Inga kommentarer: