lördag, juni 06, 2009

Ser inget slut på den här skiten...

Jag är fortfarande dålig. Ser liksom inget stopp på det hela. Men som tur är så spyr jag ju inte, men det andra är inte heller speciellt skoj.

Allt rinner rakt igenom.. Kommer bli alldeles uttorkad ifall det fortsätter.

Igår fick jag sova 3 timmar på dagen. (tack älskling) Och så sov jag 1 timme med Freja på kvällen. Ändå somnade jag som en klubbad säl vid 23tiden och har sovit hela natten! Klev upp med Freja vid 7-tiden.

Thom sover, och jag hoppas att han verkligen sover ut idag! Han behöver det..

Kul helg.. jag som skulle ha storstädat! Oh my..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du blev ju precis sjuk. Kan ju inte vara över redan såklart! Håll ut :P

Marianne sa...

Well... när man är magsjuk så känns ju 5 minuter som ett dygn.. så jooo.. jag har varit sjuk länge! =)

leena sa...

står inte ut med skiten....bra ordval :O)
stackars er <3