tisdag, juni 09, 2009

Tisdag 090609

Idag hade vi två trevliga kvinnor/tjejer på besök. Utredningssamtal.. Det gick mycket bra! Ska bli intressant att se vad som händer framöver och när!

Skattepengarna trillade in idag också... 7826kr.. Katsching! Thank you very much.. =) Men dessa pengar går direkt till vår försörjning då jag tar ut mindre dagar föräldrapenning denna månad! Hade ju varit skoj att bara få shoppa loss.

Nu sover alla barnen, jag halvligger i sängen och slökollar på Seinfeld medans jag surfar runt på nätet.

Han jag bor med, befinner sig i Sötälje, tror jag! Det var dit han åkte vid halv fyra idag iallafall. Har inte hört något från honom, så jag antar att han är kvar där. Använda telefonen för mycket kan ju tydligen vara skadligt.. eller något?!

Imorgon är det dags för hörseltest på bvc. Ska bli kul att se hur Freja reagerar på det. Hon som är så skeptisk inför andra människor samt väääldigt nyfiken på saker som kommer nära henne! =)

Funderar på att ta en heldag i tälje snart. Någon som vill leka? Moster? Titta på puppisarna? Är vi välkomna? ;-) Vet ju att du läser, så leave a comment will ya..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du är självklart välkommen hem till oss och ta med dig min lilla guddotter så blir jag glad! :D

leena sa...

Absolut, kom och hälsa på.