fredag, april 17, 2009

090417 Fredag

Åh så fint väder det är ute.. Ska nog ta med tjejerna ut snart igen.

Thom, jag och Freja var ute och gick idag när Emma var på dagis. Nu är Emma hämtad och jag vill ut igen.

Allra helst skulle jag vilja sätta mig någonstans och läsa en tidning medan Emma leker och Freja sover.. Men lillpluttan brukar alltid vakna när vagnen stannar. Och ligga i vagnen och bara vara snäll är inte hennes melodi.

Något annat som vore skoj, vore att sätta sig på en uteservering med en kompis och snacka om allt mellan himmel och jord. Men Thom ska jobba ikväll så det sket sig det med..

Men snart så är det dags att lufta mig lite utan barnen! Då lutar det åt att jag och en kompis ska gå på RAW.. Skrattfest är inte helt fel..

För övrigt så är jag lite smått irriterad. Känns som pms.. Kan man ha pms när man äter p-piller?
Vill banka skiten ur någon.. *yäck*

1 kommentar:

Sindarin sa...

En annan kompis hade samma känsla idag så det kanske ligger något i luften som du säger =/