lördag, april 11, 2009

Das auto!

Igår köptes det en ny bil till familjen. En volvo v70.. Superfin!

Nu gäller det bara att jag också kommer igång med körningen. Har kört bil en enda gång sedan Freja föddes. Dvs 1 gång på ett halvår. Och då var det bara hemifrån till affären.

Men jag ville inte köra gamla Carina eftersom hon inte mått bra på sista tiden.. Och nu väntar hon bara på att få lämna lite organ till en annan Carina. Sedan får hon åka till bilhimlen.

Skönt så.. då kanske man äntligen kan bli av med alla dessa förbannade katthår som fastnat precis överallt.. Bläää! Det är så vidrigt med katthår.

Har man katt, så ska man fanimig se till att hålla kläder och dylikt hyfsat fritt från katthår. Blir lätt "white-trash"-varning om man ständigt går runt med håriga kläder osv..

Nu blev det visst lite off topic, men dessa jävla katthår som jag ägnat ett år med att få bort, dyker lik förbannat upp då och då. Men snart så är man väl av med skiten för gott.. Fy fan så skönt!

Glad Påsk på er...

2 kommentarer:

Therése sa...

Ha ha! Jag har ALLTID katthår på mig! Hittade tom katthår i mascaran igår! :D
Ett hett tips dock: Classe O´s klädvårdsrullar. Dessa tar bort ALLT, både katthår, klädfibrer och annat bös! :) Kram!

Marianne sa...

Hahaha... Tror du att Classes rullar tar bort skiten??? ;-)