torsdag, april 23, 2009

Torsdag 090423

Har påbörjat ett projekt här hemma. Projekt rensning!

Först på tur står vårt förråd! Har lyckats få ihop två stycken IKEA-kassar med barnkläder som ska fotas och läggas ut på tradera.

Och ca 3 IKEA-kassar med sånt som ska slängas. Och jag är inte klar! Inte på långa vägar..

Jag bor ju iofs med en liten hamster. Han har svårt för att slänga/göra sig av med saker, så det gäller att vara tuff. Alternativt göra det när han inte ser..

Fast jag tror inte att jag kan vara så elak.

Bilbarnstolen ska också säljas. Blev ju tvungna att köpa en ny då den gamla inte passar i den nya bilen. Tur att jag fick ett mycket bra erbjudande via jobbet. En duologic!

Jag vill sälja massor av saker.. förstå vad plats vi skulle få här hemma. Och vad pengar det skulle bli till semesterkontot.

Det jag inte blir av med på tradera, tänkte jag lägga i en hög. Sedan är det till att boka bord på loppisen i Sätra och sälja resten där. Stod där för några år sedan med bästa kompisen.. Vi fick nog ihop runt 1000-lappen var. Och skoj hade vi också!!

Kom och köööööp.. Bästa priset, kompis... kom och köööööp!

3 kommentarer:

Thom sa...

DU vet sista priset nu va?

leena sa...

ja, gud vad man har grejer... Skulle kunna hyra container och bara skicka ut en hel massa...

John Lundhgren sa...

Men vad är det för fel med saker som kan vara bra att ha... :)