torsdag, april 02, 2009

Kyrkbesök och annat..

Idag var vi till kyrkan och träffade prästen som ska döpa Freja. Han var riktigt trevlig och dopet blir nog väldigt bra!

Efter kyrkan så gick jag till Coop och handlade det mesta till dopet. Ska ju slänga ihop två smörgåstårtor. Till barnen blir det korv med bröd. Ungar brukar ju inte gilla smörgåstårta.

Thom o tjejerna kom och hämtade mig när jag var klar. Hade fått låna svärmors lilla lilla bil, och det var på håret att allt fick plats!

Nu sitter jag och samlar kraft. Skulle behöva dammsuga på övervåningen.. Stryka lite kläder, ordna till rosetten på dopklänningen och annat smått o gott. Men ärligt talat så har jag ingen lust till det.

Vädret är så fint, så jag skulle faktiskt allra helst vilja sätta mig på balkongen med en iskall jäger + red bull och en cig.. men det kommer jag inte att göra. Av olika anledningar, men främst för att jag inte har någon jägermeister, inte heller någon red bull och framförallt inga cig!! =)

Nu ska jag istället byta en bajsblöja. Tänk att Freja alltid passar på när Thom börjat jobba/gått hemifrån/eller något annat som gör att han inte kan byta blöja! Hon är så snäll, vår lilla skrutt! Sparar sådana trevligheter till sin gamla mamma!

Inga kommentarer: