onsdag, april 01, 2009

Onsdag 090401

Första april.. Har inte blivit lurad. Inte vad jag vet iallafall...

Köpte skor idag, skor som jag ska ha på dopet. Och pratade med mamma angående doptårtan. Hon hade beställt den i måndags. 800kr för en 50-personerstårta. Det är ett helt okej pris tycker jag.

Speciellt när ett bageri här i stan skulle ha 350 kr för en 10-bitars..

Imorgon ska vi till kyrkan och träffa prästen som skall döpa Freja. Får se vad det är för en person.. Hoppas att det inte är någon tråkig mossig gammal präst!

Tänker jättemycket på Sabina Najjar som gick bort igår morse. 34 år gammal, tvåbarnsmamma från Stockholm, dog i cancer. Har läst hennes blogg ett tag, efter att ha fått inbjudan till hennes stöttagrupp på facebook. Och igår när jag gick in på hennes blogg såg jag att hennes kamp var över. Och jag har jättesvårt att släppa det.. Tänker på det nästan konstant.

Märkligt att en person man aldrig träffat kan ha den effekten på en. Samma sak med den lille pojken Tille som gick bort i en tragisk sjukdom. Honom tänker jag också på, då och då.

Dags att titta på tv en stund innan läggdags!

Inga kommentarer: