onsdag, april 22, 2009

Onsdag 090422

Men åh.. så trött jag är! Skulle vilja bädda ner mig i sängen och glo på film. Men Freja verkar inte vara upplagd för sånt inte..

Nu sitter hon och är förbannad. Men det har hon varit mest hela dagen. Börjar misstänka att det är små bissingar som vill upp.

På fredag ska vi upp till Stockholm. Ska glida förbi jobbet och säga hej.. Och kanske påvisa för chefen att jag existerar! Funderar på ifall vi ska ta bilen eller inte.

Bil i rusningstrafik, en fredag eftermiddag.. Låter inte alltför skoj!

Men å andra sidan.. en förbannad Freja på ett fullproppat tåg i rusningstrafik låter nästan ännu sämre. Måste höra med min sämre hälft vad han tycker.. Eller vänta nu.. Är det nu det är meningen att jag ska skriva BÄTTRE hälft?!

F U C K! Jag orkar inte lyssna på det här gnällandet mer.. Dags att pumpa damen full med välling och sedan ut och gå en stund. Kanske förbi affären och handla en liten bit choklad..

P-piller är ett jävulens påfund.. Blir mer o mer godissugen för var dag som går. Känner mig som en PMS-f*tta nästan för jämnan... Kul kul...

Inga kommentarer: