torsdag, maj 07, 2009

BLÄ!!

Jag bara blöder och blöder..

Ända sedan förra måndagen har jag blött.. Ringde sjukhuset igår, och sjuksköterskan jag pratade med tyckte att det lät som ett tidigt missfall.

Imorse trodde jag att det höll på att avta, men icke! Så fort jag rör på mig sätter det igång igen.

Har lite molande värk i magen.. DET SUGER!!!!!

Sjuksköterskan sa att jag kunde göra ett g-test nu för att se ifall det visade svagt positivt. Och sedan göra om det om några veckor.

Ser inte vitsen med det, så det skiter jag i. Varför ska jag pissa på en sticka när det ändå är borta?!

Känns ju inte direkt skoj att blöda flera veckor i sträck igen. Var ju inte sååå länge sen bebis bus föddes och jag tvingades ha avslag i många veckor!

Gnällinlägg men va f*n.. det får man lov att ha ibland!

2 kommentarer:

leena sa...

gnäll på du,,,det känns bättre sen. :O)

Therése sa...

Nämen..! :O Hoppas att det löser sig illa kvickt.
Hände detta trots preventivmedlet alltså?! :O

KRAM!