lördag, maj 30, 2009

Pang sa det bara!

När jag gick och la mig igår med Freja, så pallade jag upp med massor av kuddar på Thoms sida. Just för att Freja numera rör sig, och jag ville inte att hon skulle ramla ur sängen.

Klockan 3 vaknade jag av en duns och sedan ett skrik. Då har Freja på något vis tagit sig över kuddarna och ramlat ner på golvet.

Usch, hjärtat satt i halsgropen. Men hon var okej, var nog mest bara rädd. Blev tyst och lugn så fort jag tog upp henne. Och sedan låg hon tätt tätt intill mig.

Men det avgjorde saken! Nu blir det spjälsängen, oavsett vad Thom säger.

Om hon lyckas ta sig över 4 kuddar, mitt i natten och ändå ramla ner, så kan hon ju ta sig över precis vad som helst.

Hon är dock som vanligt. Hon sitter här på golvet och leker med sina saker. Hon verkar berätta en hel del för dem också.. haha. Låter jättegulligt!

Inga kommentarer: