onsdag, maj 27, 2009

Käpprätt åt helvete..

Japp, så är det! De styrande i det här landet är ju en bunt inkompetenta idioter..

Satt nyss och läste i lokalblaskan. Där kan man på ena sidan läsa om att det kommit ett förslag om att införa en SFI-bonus. Det innebär att man kan få en bonus a´12000kr ifall man lär sig svenska fort. (Personligen anser jag att det inte ska finnas någon sådan morot. Man SKA anpassa sig till landet man bor i så fort som möjligt)

På nästa sida läser man att Nyköpings kommun ska spara 18 MILJONER kronor under 2009. Skolan och vården får sparkrav på flera miljoner och i praktiken blir det kommunalt anställningsstopp.

Men vad fint! Vården blir till enbart för de rika. Vi vanliga får stå i kö i flera år. Våra barn får undermålig undervisning i skolan.

Men Ahmed och co... de ska få extra pengar ifall de lär sig svenska snabbare.

Det är så jävla fel!!!!!!!!!

Finns en jättebra blogg som vi läser dagligen. Eller rättare sagt, Thom gör det. Jag klarar inte av det. För jag blir så jävla förbannad varje gång jag läser i den bloggen. Lika arg blir jag när jag tittar på tv-programmet Debatt. Läser dagstidningar osv..

Läste även att miljöpartiet vill införa en köns- och antalsneutral samlevnadsbalk. Jaha.. så snart är alltså månggifte tillåtet i detta land? Räcker det inte med en partner? Jag ska alltså i praktiken kunna ta mig en fru och en make.. Eeeh!!

Hur fan funkar folk?

Allt kommer ju kollapsa snart. Försäkringskassan går ju back, de riktigt sjuka tvingas arbeta eller stanna hemma utan inkomst. Men för vissa tycks det finnas hur mycket pengar som helst.

Sätt stopp för invandringen nu. Se till att få Sverige och dess nuvarande invånare på grön kvist, innan det tillåts komma in fler människor till landet. Även Sveriges kassakista har ju en botten. Det finns inte pengar till hela världens befolkning!

Och pengarna som finns här i landet, måste väl ändå gå till människorna som redan finns här.

Det här måste få ett slut. Rösta rätt den 7e juni. Och framförallt..

RÖSTA RÄTT I VALET 2010...Finns bara ett alternativ!

5 kommentarer:

Liiindiz sa...

Håller med dig till 110%. :)

Anonym sa...

Man slutar aldrig att förvånas känns det som. :)

Jerry sa...

Tycker mest du låter som en riktig Bitterfitta. Grande!

lite hobbyrasist... du kan inte vara vidare smart va?

Alla Sverigedemokrater ÄLSKAR dig...

Marianne sa...

Haha.. Bitterfitta?! Jo, kanske!

Smart? Huruvida jag är smart eller inte, vill jag inte uttala mig om. Det överlåter jag till de som känner mig. Rasist?

Tror knappast att "alla" sverigedemokrater älskar mig, men jag tror att mina partikamrater åtminstone respekterar mig och mina åsikter.

Men allvarligt talat, Jerry, tycker DU att det är okej med dessa bonusar? Sparkrav i skola och vård?

Och du.. nästa gång du kommenterar hos någon: Skriv gärna kontaktinformation då också. Eller är du en feg stackare som skriver "tuffa" ord bakom din nedstänkta skärm??

Thom sa...

Vad är en "hobbyrastist"?

Jerry får gärna återkomma med ett svar. Jerry får också gärna meddela om han besäkt något utav alla de miljonprogram som finns i vårt avlånga land som Rinkeby, Tensta, Ronna, Hovsjö, Bergsjön, Rosengård etc etc. Jerry får även gärna återkomma när han satt sin 14-åriga dotter i kommunal skola i något utav dessa områden och meddela hur det upplevts.

Väntar med spänning på svar.

Det är tack vare naiva människor som "Jerry" som detta land faller sönder.

http://frianyheter.wordpress.com
http://systemfel.wordpress.com