tisdag, maj 12, 2009

Tisdag 090512

Helgen var lugn.. skulle ha åkt till Frejas gudfar i lördags och grillat. Han fyllde år i fredags, hela 35.. Grattis!

Men Freja var så dålig i magen så vi valde att stanna hemma.

Hon var bättre i söndags, så då åkte vi hem till mamma. Där fick vi mat.. Grillat kött och potatismos. Gott! Och som vanligt passade vi på att bada bastu. Det är ju så himmelskt skönt!!

Vägning igår.. nu är det totalt -3.9kg sedan start. Feels good!

Idag är det utvecklingssamtal för Sebbe. Sista samtalet i mellanstadiet. Till hösten börjar han 7an.. Vart tog åren vägen? Blir jag verkligen en tonårsmamma i sommar? Det är ju helt sjukt!!!

Imorgon blir Freja 7 månader. Min bebis börjar bli stor! Härjar runt hela dagarna. Nu tar hon sig framåt när det är något hon verkligen vill ha tag på.. Dags att börja barnsäkra! =)

Emma är i en period då hon testar gränser mest hela tiden. Och blir jättesur när hon inte får sin vilja igenom. Inte speciellt roligt, men det hör till. Tonåren kommer nog bli värre än värst.

Kommer ju att ha två tonårstjejer hemma samtidigt.. Oh my! PMS*2, vilja*2 osv... Och då har jag inte ens räknat med mitt eget humör! haha..

Nu ska jag försöka ta mig en dusch, så att man kan komma ut en liten stund! =)

Inga kommentarer: