tisdag, maj 05, 2009

Tisdag 090505

Idag fyller Cilla 12 år!!! STORT GRATTIS TILL DIG!!

Jag och Emma har fittat oss här hemma.. Ja, spelat wii fit alltså! =) Det spelet är så sjukt roligt!!!

Freja var riktigt grinig på förmiddagen, men nu känner jag igen den lilla bönan igen! Nu är hon go och glad igen!

Ska strax kila iväg till affärn med tjejerna. Fick lite önskemål från älsklingen, så det ska jag försöka tillfredsställa.

Funderar på att ringa till sjukhuset. För kroppen min beter sig lite konstigt... Känns inte bra!

Mina auktioner på tradera går så där.. Men vis av erfarenheten så är det ju så att folk budar som mest den sista dagen! Bara att hålla tummarna för att folk budar på utav bara h*lvete imorgon och iövermorgon..

Nu gnäller lilla älsklingen.. Ska ta och pussa lite på henne så att hon blir glad igen!

Inga kommentarer: