torsdag, maj 28, 2009

Ensam med tjejerna!

Jahaja.. Nu har grabbarna åkt! Klassresa till Gotland. Thom följde ju med som förälder, det behövs ju några stycken för att hålla koll på en klass med 12/13-åringar.

Synd att vädret inte är bra.. Solen ska ju skina och himlen ska vara blå när man åker på klassresa! Bara att hålla tummarna för att det vänder.

Idag blir det en riktig slappardag för mig och tjejerna. Är lite trött och ska nog ta mig en powernap när Freja ska sova.

Funderar på att baka något med Emma. Det gillar hon.

Imorgon är det ju utvecklingssamtal på dagis och sedan är det bestämt att hon ska åka med sin pappa.

Sitter här och drömmer om ett helt underbart hus som jag sett ut på hemnet. Perfekt storlek, nyrenoverat kök och badrum. I övrigt såg huset helt perfekt ut. Knappt att man ens skulle behöva smälla upp nya tapeter eller liknande.

Pool och bastu fanns det också. Bastu är ju ett måste när vi ska köpa hus, finsk som jag är! haha..

Utropspriset på huset är 1 975 000kr. Pengar ja visst, men inte så farligt med tanke på storleken.

Men min älskling tycker att vi ska vänta tills jag börjat slava på jobbet igen, innan vi köper hus. Det resonemanget köper jag, men mitt drömhus försvinner ju..

Han tyckte ju att vi skulle åka på visningen nu på söndag. Men det vill inte jag, för då kommer jag ju att börja gråta! ;-)

Nu är det dags att fixa lite välling till den lilla damen!

Inga kommentarer: