fredag, maj 29, 2009

Ensam med lilltjejen!

Så var det bara en kvar..

En efter en har mina barn försvunnit.. :-) Men imorgon kommer ju Sebbe hem igen. Och på söndag är Emma åter, hon med!

Freja ligger här bredvid mig och sover så sött. Idag har vi varit på utvecklingssamtal på Emmas dagis. Inget oväntat dök så klart upp, utan hon sa bara saker som jag redan visste om. Har en smart och duktig liten tjej!

Efter utvecklingssamtalet åkte hon och hennes pappa iväg, och jag o Freja knatade ner till stan. Var på jakt efter en sak, och hittade den. Ikväll ska den provas! =)

Nu vill jag att Freja ska vakna, för jag vill gå iväg till affären och handla hem min middag. Blir något enkelt och färdiglagat, har ingen större lust att bara laga mat till mig själv. Börjar bli ruskigt hungrig, för jag har bara ätit några cashewnötter på hela dagen!

Upptäckte något riktigt skoj idag också. Fick mig ett gott skratt. Vissa människor alltså.. JÖSSES!! Get a life, or a better imagination! :-P

Inga kommentarer: